سیب زمینی گلستان| مرکز فروش به قیمت عمده

سیب زمینی اردبیل | مرکز فروش به قیمت عمده

سیب زمینی گلستان را می توایند در این مرکز خریداری نمایید. قیمت فروش سیب زمینی به صورت روزانه تغییر می کند. لذا برای این که بتوانید از قیمت روز آن اطلاع دقیقی کسب کنید، لطفا با کارشناس ما در واحد فروش تماس بگیرید.

ارقام سیب زمینی گلستان

گلستان شهری است که یکی از بهترین کیفیت های سیب زمینی در آن جا برداشت می شود. در آن جا ارقام مختلفی از آن کشت می گردد. مهم ترین رقمی که در آن جا کشت می شود و شهرت بسیاری دارد، آگریا می باشد.

آگریا این شهر بسیار مشهور است. این سیب زمینی بسیار خوش مزه و خوش طعم است که آن را برای کاربرد به صورت خوراکی بسیار محبوب می کند. اما مهم ترین مصرف آگریا در صنایع تولید چیپس و خلال سیب زمینی منجمد می باشد.

سایر رقم هایی که در این شهر کشت می شوند، عبارتند از مارفونا، جلی، اسپریت، سانته و سایر ارقام صنعتی و خوراکی.

زمان برداشت محصول

برداشت در این شهر در شهریور ماه به صورت رسمی آغاز می شود. اما برداشت زودرس تقریبا از اواسط مرداد ماه آغاز می شود. این زمان در واقع به زمان کشت سیب زمینی در زمین ارتباط مستقیمی دارد.

زمان کاشتن بذرها در این شهر از اوایل فروردین ماه آغاز می شود. برداشت نیز شش ماه بعد انجام می شود. کشت هایی که قبل از این زمان انجام می شوند، به صورت زودرس برداشت می گردند.

خرید سیب زمینی صادراتی اردبیل

خرید سیب زمینی صادراتی گلستان

سیب زمینی های گلستان دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. همین عامل سبب می شود که بسیاری از افراد برای صادرات آن را انتخاب نمایند. سیب زمینی صادراتی گلستانمی تواند بازار خیلی خوبی در کشورهای دیگر داشته باشد.

عمده سیب زمینی این استان به کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شوند. تنها عاملی که سبب شهرت آن شده است، تنها کیفیت بسیار بالایش می باشد.

برای این که سیب زمینی صادراتی را آماده کنند، ابتدا سیب زمینی های اندازه گردویی و شکسته را جدا می کنند. آن گاه سیب زمینی های سایز متوسط را در کیسه های توری، پلاستیکی و یا مطابق سفارش مشتری بسته بندی می کنند.

آن گاه این محصول برای صادرات، توسط کارگران بار تریلی می کنند. تا برای ارسال به گمرک مورد نظر آماده شود.

شما می توانید برای خرید سیب زمینی صادراتی با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش سیب زمینی گلستان

در این شهر قیمت سیب زمینی به صورت معمول از جاهای دیگر بیشتر است. زیرا کیفیت بسیار بیشتری دارد. از این رو خریداران باید برای خرید این محصول باید کمی بیشتر پول پرداخت کنند.

اما این تفاوت در قیمت واقعا ارزش آن را دارد. زیرا این محصول دارای کیفیت بسیار بیشتری است و به همین دلیل می توان آن را با قیمت بسیار بهتری در بازار عرضه کرد و شاهد این بود که مشتری ها به آسانی آن را خریداری می کنند.

این نکته نیز قابل توجه است که قیمت سیب زمینی در دو روستا در گلستان ممکن است تفاوت داشته باشد. در پاره ای از مواقع نیز دیده شده است که برخی از کشاورزان محصول خود را پس از برداشت، به روستایی دیگر می برند، تا بتوانند در آن جا آن را با قیمت بهتری بفروشند.

برای استعلام قیمت روز سیب زمینی می توانید با کارشناس فروش شرکت پاتاتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *