مرکز فروش بی واسطه انواع سیب زمینی

مرکز فروش بی واسطه انواع سیب زمینی

انواع سیب زمینی بسیار زیاد هستند. در تمام دنیا رقم های بسیار متنوعی وجود دارند که هر کدام دارای شکل و ویژگی های خاص خود است. در این مرکز فروش بی واسطه انواع رقم های سیب زمینی انجام می شود و شما می توانید این محصولات را با کیفیت بسیار خوبی خریداری نمایید.

انواع رقم های سیب زمینی در ایران

رقم های سیب زمینی که در ایران کشت می شوند بسیار متنوع هستند. اما اگر بخواهید سیب زمینی ایرانی را به صورت کلی دسته بندی کنید، به دو دسته صنعتی و خوراکی دسته بندی می شوند. این رقم ها با نام های متفاوتی شناخته می شوند.

مهم ترین و شناخته شده ترین رقم سیب زمینی صنعتی در کشورمان آگریا می باشد. بعد از آن جلی، چلنجر و غیره قرار دارند. در یک بررسی کلی تمامی رقم هایی را که دارای ماده خشک بالا و قند پایینی هستند، صنعتی می نامند.

اما سیب زمینی های خوراکی بیشتر مصرف در بین خانواده ها دارد. از آن برای تولید چیپس و سیب زمینی نیمه آماده استفاده نمی نمایند. مهم ترین سیب زمینی های خوراکی اسپریت، جلی و بامبا می باشند.

رقم سیب زمینی اسپریت و جلی دارای شکل و شمایل مشابهی هستند. هر دوی آن ها اندازه هایی متوسط، پوستی زرد و گوشتی زرد دارند. از این رو دارای طعم بسیار خوبی هستند. رقم سیب زمینی بامبا نیز دارای فروش خوبی در بازار است. این رقم بی رنگ است و طعم خوبی مانند اسپریت و جلی ندارد. اما چیزی که سبب فروش زیاد آن شده است، اندازه اش می باشد. بامبا اندازه ای نسبتا درشت دارد. همین عامل نیز سبب می شود مردم به میزان زیادی از آن خرید نمایند.

در بازار سیب زمینی آگریا از همه گران تر است. زیرا کیفیت بسیار بالاتری دارد. رقم های اسپریت و جلی ارزان تر هستند و بامبا قیمتی کمتر نسبت به بقیه دارد.

در هنگام خرید سعی کنید که سیب زمینی های قارچی، جوانه زده، سیاه و لکه دار را خریداری نکنید. زیرا کیفیتی ندارند و برای مشتریان شما جالب توجه نیستند.

پخش انواع سیب زمینی به قیمت عمده

پخش انواع سیب زمینی به قیمت عمده

انواع سیب زمینی دارای قیمت های متفاوتی است. قیمت های سیب زمینی با توجه به نوع و رقم آن تعیین می شوند. هم چنین شهر محل برداشت نیز بر قیمت آن اثر می گذارد. قیمت سیب زمینی اردبیل نسبت به جاهای دیگر گران تر است. زیرا کیفیتی به مراتب بهتر دارد.

در این مرکز پخش عمده سیب زمینی در همه استان های کشور انجام می شود. به همین دلیل نیز می توانید برای خرید سیب زمینی به ما مراجعه نمایید. در این جا شما خواهید توانست سیب زمینی را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید. و آن را مناسب ترین کیفیت تهیه نمایید.

برای این که بتوانید از قیمت روز سیب زمینی اطلاع کسب کنید، می توانید با کارشناس فروش شرکت پاتاتو تماس بگیرید. ایشان شما را برای خرید سیب زمینی و نحوه ثبت سفارش راهنمایی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *